Dankjewel, vrijwilliger!

Week van de vrijwilliger 2018

Van 3 tot 11 maart viert de Klim- en Bergsportfederatie de Week van de Vrijwilliger! Want zonder de inzet van die ontelbare vrijwilligers… is er geen tijdschrift, geen Chavee- of Vennhütte, geen geëquipeerde rotsmassieven, geen opleidingen, stages of workshops, geen wedstrijden of trainingen... En ga zo maar door!

Achter iedere activiteit, stage of opleiding, gaat een (ploeg van) vrijwilliger(s) schuil die zich belangeloos inzet voor de werking van jouw club en/of de federatie. Daarom nemen we deze week de tijd om te zeggen: dank jullie wel voor die fijne inzet! Aarzel niet om de vrijwilligers in jouw club zélf een bedanking te sturen. Dat kan heel eenvoudig met deze gratis e-cards.

Tijdens deze week zetten we dagelijks een (groep) vrijwilliger(s) in de kijker op onze Facebookpagina. Mis dan ook niets van deze vrijwilligersweek.