KBF werft aan: 2 administratief medewerkers!

KBF werft aan 2018

De Klim- en Bergsportfederatie breidt uit met maar liefst 2 administratief medewerkers! Versterk jij binnenkort ons team in Zwijndrecht? Dit is in een notedop wat we je te bieden hebben: 

  • Een klein, maar dynamisch team 
  • Een contract van onbepaalde duur 
  • Verloning volgens barema's Sport Vlaanderen (zie details per vacature) 
  • Vergoeding woon-werk verkeer 
  • Maaltijdcheques 
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen i.f.v. jouw takenpakket 
  • Flexibel uurrooster: met vaste en glijdende uren
  • Flexibele vakantieplanning 
  • Start vanaf 1 januari, vroeger is mogelijk in overleg 

(1) Vacature administratief medewerker (voltijds, onbepaalde duur):

Jouw takenpakket: 

  • Input (gedeeltelijk) van de boekhouding 
  • Opvolging reservaties hutten en rotsmassieven 
  • Onthaal: zowel op het secretariaat, als eerstelijn e-mail en telefoon 
  • Inboeken financiële dagboeken en uitvoering betalingen 
  • Je denkt mee over de optimalisering van administratieve processen 
  • Je werkt nauw samen met de financieel medewerker en administratief coördinator 

Meer informatie over deze vacature vind je hier. Solliciteren kan tot en met 21 december. Bezorg jouw motivatiebrief en CV aan Hanne Gyselbrecht via hanne.gyselbrecht@kbfvzw.be. 

(2) Vacature financieel medewerker (halftijds, onbepaalde duur): 

Jouw takenpakket: 

  • Aanspreekpunt voor financiële analyses en je bouwt mee aan de financiële strategie 
  • Input (gedeeltelijk) van de boekhouding 
  • Eindafwerking van de boekhouding: aangiftes, neerleggingen, jaarafsluiting, voorbereiding Algemene Vergadering 
  • Je ondersteunt het administratief en sporttechnisch team bij de voorbereiding van business cases voorafgaand aan het uitrollen van nieuwe initiatieven

Meer informatie over deze vacature vind je hier. Solliciteren kan tot en met 13 december. Bezorg jouw motivatiebrief en CV aan Hanne Gyselbrecht via hanne.gyselbrecht@kbfvzw.be.