M/V gezocht voor Raad van Bestuur

.

Ben jij vertrouwd met de werking van de KBF en KB-P? Ben je gemotiveerd om mee aan het roer te staan van federatie? Stel je dan kandidaat als bestuurslid van de Raad van Bestuur vóór 31 januari 2019.

Welke profiel?

Het bestuurdersprofiel alsook de voorwaarden kan je hier nakijken.
Naast de vereiste basiscompetenties kunnen we onze huidige Raad van Bestuur nog aansterken op volgende vlakken:
•    Diversiteit en inclusie (vb G-sport / vluchtelingen/kansarmen)
•    Eigendomsbeheer
•    IT
•    Juristiek
•    Onderwijs
•    BTW-wetgeving
•    Sportklimmen topsport
•    Canyoning

Gedifferentieerde samenstelling

Als federatie streven we naar een gedifferentieerde samenstelling van de raad van bestuur inzake genderverhoudingen, leeftijd en /of etniciteit.
Op dit moment zijn mannen bijvoorbeeld heel sterk vertegenwoordigd binnen de RvB, vrouwelijke kandidaten zijn meer dan welkom om die gedifferentieerde samenstelling te bekomen.

Wil je de huidige samenstelling en het huidig rooster van aan- en aftreden van de bestuurders bekijken, klik dan hier.

Kandidaat stellen?

Stel je dan schriftelijk kandidaat met je cv en motivatie via secretaris@kbfvzw.be voor 31 januari 2019.