KBF Fotowedstrijd Zomer 2023

Fotowedstrijd KBF 2023

Doe mee aan de jaarlijkse fotowedstrijd van KBF en maak kans op een reeks mooie prijzen van Rab en Lowe Alpine.

Met deze wedstrijd verzamelen we de leukste kiekjes vanuit de hele KBF-familie. Dit jaar is het thema gebaseerd op onze 4 kernwaarden: "Avontuur, Familie, Duurzaamheid en Veiligheid"

Met je deelname geef je toestemming aan de federatie om achteraf je foto te gebruiken. Door het jaar heen kan je jouw foto's zien verschijnen in onze media, zoals in het Monte magazine, op de sociale media, in folders, de website, etc. Natuurlijk vermelden we jou daarbij altijd als fotograaf.

Heb jij een knappe foto die je met de KBF-familie wil delen? Dan is deze wedstrijd voor jou!

Deelnemen kan nog tot 21 september 2023.

Pro-tip: als federatie zetten we in op veiligheid. Foto's waarin de veiligheidsvoorschriften niet nageleefd worden zijn daardoor minder interessant voor ons. Denk aan het dragen van een helm, dichtgeschroefde musketons, juiste knopen etc.

Een professionele jury zal beslissen over wie de winnaar wordt.

Hoe doe ik mee aan de KBF fotowedstrijd?

1. Maak een mooie foto voor / tijdens / na je avontuur in de bergen.
  2. Vul je gegevens in via dit wedstrijdformulier
  3. Upload je foto inclusief een leuke omschrijving.