Word nu lid van KBF!

hernieuw je lidmaatschap

Vanaf 1 september geniet je van fikse kortingen op het KBF-lidmaatschap. Zo krijg je als nieuw lid de laatste 4 maanden van 2023 er gratis bij, en ben je dus verzekerd tot eind 2024. Bovendien geniet iedereen die voor 1 januari 2024 aansluit of hernieuwt van 12 euro korting op je lidmaatschap. (Bij jeugdleden blijft de bijdrage gelijk, het hele jaar door.)

Als KBF lid maak je deel uit van een warme community en geniet je van tal van voordelen: gratis toegang tot de rots, een uitgebreide verzekering voor klim-en bergsportongevallen, 4x per jaar Monte magazine, korting op opleidingen & bijscholingen en zoveel meer

Vanaf 2024 voeren we ook een sociaal tarief in. Geniet je van een verhoogde tegemoetkoming bij de mutualiteit? Dan heb je recht op een korting van 10% op het lidgeld. Mail een foto of scan van een gele klever van je mutualiteit naar lidmaatschap@kbfvzw.be om het sociaal tarief aan te vragen.

Je wordt in de eerste plaats lid van een lokale club, die je zelf vrij kiest. In dit overzicht vind je een club die bij jou past.
Deze club is lid van de Klim- en Bergsportfederatie vzw, de overkoepelende federatie.

Nieuw tarief lidmaatschap 2024

De hoge inflatie treft ook de KBF, zodat we jammer genoeg het lidgeld licht moeten verhogen.

Aangezien ook onze clubs met de hoge inflatie geconfronteerd worden, verhogen we ook de bijdragen aan de clubs.
Dit zijn de nieuwe prijzen voor de lidmaatschappen:

Lidgelden 2024

Betaling vóór 1/1/2024

Betaling vanaf 1/1/2024

Standaard

€ 107,-

€ 119,-

Jeugd (t/m 18 jaar)

€ 64,50

Senior (vanaf 65 jaar)
Om gedekt te zijn door de verzekering moet leden vanaf 80 jaar jaarlijks een medisch attest van goede gezondheid, afgeleverd door een erkend geneesheer, ter beschikking houden.

€ 92,50

€ 104,5

Gezin

€ 270,-

€ 282,-

Sociaal tarief
lidmaatschap@kbfvzw.be om het sociaal tarief aan te vragen.

Buitenlandse leden die het magazine Monte op papier willen ontvangen, betalen € 18 extra.

en voor de uitbreidingen op de verzekering:

• Mountainbike                              € 8,50
  • Ski en snowboard op de piste    € 17,-

Heb je nog vragen over je lidmaatschap of de verzekering? Aarzel niet om ons te contacteren. We zijn elke weekdag bereikbaar op 03/830.75.00 van 9u tot 13u en 14u tot 17u of op info@klimenbergsportfederatie.be

Volg ons ook op Facebook, Instagram & Youtube. Word ook lid van de Facebookgroep KBF Klim-en Bergsportfederatie om in contact te komen met gelijkgezinde KBF-leden.